Klantenservice

Hier vindt u allerlei praktische informatie over de webwinkel en hoe u heel gemakkelijk bestellen kunt.

KLANTENSERVICE
 

1.Bestellen
2.Kortingsactie
3.Nieuwsbrief
4.Inpakservice
5.Betalen
6.Leveringsmethoden
7.Retourneren
8.Klachten
9.Privacy policy
10.Certificering
11.Contact
 

1. Bestellen
U kunt bij ons 7 dagen per week, 24 uur per dag via de webwinkel bestellen. U hoeft hiervoor niet in te loggen.

Wij streven naar een grote verscheidenheid met een kleine voorraad.
Na de bestelling / reservering krijgt u van ons een bevestiging per email.

 

2. Kortingsactie
Via de nieuwsbrief geven wij regelmatig kortingsacties en achtergrondinformatie over nieuwe producten.

 

3. Nieuwsbrief
Veel mensen hechten grote waarde aan een nieuwsbrief. Het is erg leuk om af en toe een gratis nieuwsbrief te ontvangen met informatie over evenementen en nieuwe artikelen of aanbiedingen.
U kunt dit kenbaar maken via het contactformulier  U krijgt dan van ons ongeveer één maal per maand de nieuwsbrief per email.

 

4. Inpakservice
Tijdens het bestelproces kunt u aangeven of u uw bestelling gratis door ons als cadeau wilt laten inpakken.

 

5. Betalen
Het betaal-gedeelte van onze site is beveiligd met de hiervoor bestemde Secure Socket Layer (SSL) technieken.
Deze technieken zorgen er voor dat gevoelige informatie zoals naam, adres en credit card gegevens versleuteld wordt, zodat dit niet door anderen gelezen of onderschept kan worden.
Deze informatie blijft ook niet op onze website, maar wordt na ontvangst meteen intern opgeslagen, waardoor een hacker deze informatie nooit zal kunnen vinden.

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden.
PayPal De veilige, simpele en snelle manier om online te betalen, waar ook ter wereld!
Om gebruik te maken van PayPal dient u eenmalig in te schrijven. Bij betaling met Paypal berekenen wij geen extra kosten.

iDEAL Een populair betaalmiddel in Nederland. U betaalt in uw eigen vertrouwde bankomgeving. Indien u hiermee betaalt berekenen wij geen extra kosten.

Mister Cash. Dit betaalsysteem wordt veel in België gebruikt. Indien u hiermee betaalt berekenen wij geen extra kosten.

Giropay wordt veel in Duitsland gebruikt. Indien u hiermee betaalt berekenen wij geen extra kosten.


Bankoverschrijving (geen extra kosten)
U betaalt vooraf via een bankoverschrijving.
Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden.
Zodra het bedrag bij ons binnen is krijgt u hiervan een bevestiging per email en worden de artikelen uitgezocht en de eerst volgende werkdag verzonden.

Rembours
U betaalt uw bestelling aan de bezorger bij aflevering. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden namelijk € 19,-(Nederland)

 

6. Leveringsmethoden
Wij leveren onze producten altijd uit eigen voorraad, wij zijn niet afhankelijk van dropshipping. U kunt bij vragen of opmerkingen dus altijd bij ons terecht. Op deze manier hebben wij altijd maximale controle gedurende het bestelproces.

Afleveradres en factuuradres kunnen verschillend zijn. U kunt ook het afleveradres van een Parcelshop van DHL opgeven.


Bestellingen vòòr 15.00 uur en reeds betaald worden op werkdagen dezelfde dag nog verstuurd, tenzij u anders heeft aangegeven.
U kunt tijdens de bestelprocedure ook aangeven dat u uw bestelling op een andere datum wilt ontvangen, wij zorgen dan voor het juiste tijdstip van verzenden.
Zodra uw bestelling uit ons magazijn verstuurd is krijgt u een email met een track en trace-code, zodat u zelf kunt zien welk traject uw pakketje volgt.
Postnl, DHL en DPD streven ernaar de pakketjes met één werkdag in Nederland bij u thuis te bezorgen.

Indien niet thuis...
Het kan voorkomen dat de bezorgdienst uw bestelling bij de buren afgeeft of op een servicepunt, omdat u bijvoorbeeld op dat moment niet thuis was. U krijgt hier een melding van in de brievenbus.

 

 

7. Retourneren
Er is veel zorg besteed aan de beschrijving en de foto's van de artikelen, toch kan het gebeuren dat een product niet naar verwachting voldoet.

U heeft een zichttermijn van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Indien u een niet werkend of beschadigd product ontvangt, is de retourzending kosteloos. Neem hiervoor dan even contact met ons op.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

8. Klachten
Mocht u een klacht over onze dienstverlening of een product hebben dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, per post of email.
U krijgt dan van ons een bevestiging en zullen uw klacht binnen twee werkdagen in behandeling nemen en samen met u naar een oplossing zoeken.
Mocht dit niet afdoende zijn dan kunt u contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Curiocadeau bij aangesloten is.
Indien de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost is dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Curiocadeau is ook aangesloten bij Reviewspot.
Hier beoordelen klanten op een eerlijke betrouwbare manier onze dienstverlening. Schrijf hier uw mening of ervaring met betrekking tot uw bestelling en vertel ons wat wij nog kunnen verbeteren of veranderen.

 

9. Privacy policy
Algemeen
Curiocadeau bedankt u voor het vertrouwen dat u in ons stelt.
Wij zullen zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens omgaan en deze niet aan derden verstrekken.
Wij gebruiken uw naam, adres, telefoon en betaalgegevens alleen om uw bestelling te kunnen verwerken.

Het betaal-gedeelte van onze site is beveiligd met de hiervoor bestemde Secure Socket Layer (SSL) technieken.
SSL zorgt er voor dat gevoelige informatie zoals naam, adres en betaalgegevens versleuteld wordt, zodat dit niet door anderen gelezen of onderschept kan worden.

Wij voorzien in technische en administratieve veiligheidsmaatregelen en stellen alles in het werk om uw persoonlijke gegevens afdoende te beschermen tegen te verwachten risico's.

Cookies
Een cookie is een klein tekstbestand dat tijdens het bezoek van onze webwinkel door de browser opgeslagen wordt op uw computer.
Cookie(s) worden geplaatst om onze dienstverlening verder te optimaliseren en het winkelwagen proces goed te kunnen afhandelen.
Tevens kunnen er cookies geplaatst worden door affiliates voor het tracken van salesgegevens.
U kunt uw browser zodanig instellen dat cookies niet geaccepteerd worden of dat u een melding ontvangt wanneer er een cookie geplaatst wordt.

 

Tot slot
Mocht een en ander nog niet helemaal duidelijk zijn, dan kunt u contact met ons opnemen, zie onderstaand adres.
Wij helpen u graag verder.

 

10. Certificering
Curiocadeau is in Nederland opgenomen in het register van Webshop Keurmerk.
België: Webshop Trustmark
Duitsland: Webshop Guetesiegel

Wij zijn ook aangesloten bij Reviewspot, een beoordelings-site waar klanten hun mening kunnen geven over websites.

Dit staat garant voor een veilige en betrouwbare webwinkel.

 

11. Contact
Bedrijfsnaam: Curiocadeau
Adres: Klingenstraat 2,  5348 AX  Oss
Tel: (+31) 0412-643886 (Tussen 12.00 uur - 21.00 uur)
KvK nr.: 57305781
BTW nr.: NL150412381B01
IBAN.: NL30 INGB 0007 7642 33 


OP AL ONZE LEVERINGEN ZIJN DE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN TOEPASSING.

Download hier de algemene voorwaarden als pdf bestand

Download hier het herroepingsformulier als pdf bestand

Download ALLGEMEINE GESCHÄFTSBEDINGUNGEN als pdf bestand.